آمادگی جسمانی
پنجشنبه 17 اسفند 1391 :: نویسنده : محمدرضا محمودی

گاها پس ازشنیدن واژه ی"بدنسازی " برخی تصور میکنند که حتما بایدوارد یک سالن شد و با هالتر و دمبل وسایر وزنه هایی که ورزشکاران رشته ی پرورش اندام بکار می برند فعالیت نمود.

امابدنسازی در فوتبال (مثل بیشترورزشهای متحرک دیگر) علاوه بر این مورد به فعالیتها و تمریناتی مخصوص که همسان با این رشته باشند احتیاج دارد ومعمولا بیشتر تمرینات شباهت بسیار زیادی به نوع فعالیتهای بدنی دارد که درآن رشته بکار میرود.

درتمریناتی بدنسازی فوتبال چند نکته لازم است بدانید:

اول- توجه به سن

دوم-تمرینات با توجه به زمان پیشنهادی(چهارماه)  ابتدا سبک وساده هستند وبه مرور بر فشارتمرینات افزوده میشود

سوم-گرم کردن قبل از تمرین و سرد کردن بعد از تمرین

چهارم-هفته های اول درهرهفته سه جلسه گنجانده شده که در مرحله بعد بامشورت خودتان بیشتریاکمترخواهدشد.

پنجم-معمولاانجام تمرینات هوازی درصبح و تمرینات غیرهوازیدربعدازظهر پیشنهاد می شوند

                                      






نوع مطلب : علم تمرین، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
 
 
 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic